VERGADEREN MET TEAMS

VERGADEREN MET TEAMS

LINK:

Klik hier om de uitleg te bekijken over vergaderen met Teams

Inhoud:

·         EEN NIEUWE TEAMS-MEETING OPZETTEN

o   VIA JE OUTLOOK AGENDA

o   VIA DE TEAMS APP

·         DEELNEMEN AAN EEN TEAMS-MEETING

o   VERGADEROPTIES

o   APPARAAT INSTELLINGEN

o   JE SCHERM DELEN

o   JE CAMERA OF MICROFOON AAN- EN UITZETTEN TIJDENS DE VERGADERING

o   ZIEN WELKE PERSONEN AAN DE VERGADERING DEELENEMEN

o   CHAT

o   DE VERGADERING VERLATEN/BEËINDIGEN

·         TROUBLESHOOTING TIJDENS EEN TEAMS MEETING

o   PROBLEMEN MET JE MICROFOON, LUIDSPREKER OF CAMERA OPLOSSEN

o   ANDERE DEELNEMERS ‘MUTEN’ (HUN MICROFOON UITZETTEN)

o   MENSEN TOELATEN UIT DE ‘LOBBY’

o   TIJDENS EEN VERGADERING ALSNOG EEN EXTRA PERSOON UITNODIGEN

o   PERSONEN BUITEN MIJN ORGANISATIE HEBBEN PROBLEMEN MET HET DEELNEMEN AAN EEN DOOR MIJ GEORGANISEERDE TEAMS MEETING

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
    • Related Articles

    • ACCOUNTS AANMAKEN EN KOPPELEN IN DE PORTAL (Voor B2B/Portal)

      Gebruik de onderstaande handleiding voor de volgende acties: Een nieuwe medewerker aanmaken in de Portal Een account met B2B/Portal rechten aanmaken voor een Sales Person Een bestaand account koppelen aan een klant Handleiding Portal en online PTMD ...